About Me

My photo
sweet 18, currently lives in Tanah Melayu, gadis melayu, love baju kurung, and just a plain girl which awesome in my own way. *warning : this blog may contains my bad side, stupid side, rude side, you name it. but also contains my bright side of course. :D

Sunday, December 30, 2012

CVR 1112


salam alaikum, may peace be upon you,~~
selama 17 tahun aku hidup,
ramai dah orang awesomeee yang aku jumpa.
tapi x sebanyak bila aku masuk KUPSIS,
yes. dalam batch aku mmg banyak orang awesome.

CHIVALRY GENERATION 1112
SEKOLAH MENENGAH SAINS KUBANG PASU.

chivalry tu maksudnya kesatriaan.
1112 - pronounce as triple-one-two,
bermaksud 2011-2012
[semua org dlm batch aku masuk masa f4, and batch ketiga yang amik spm kat kupsis]
KUPSIS = SMSKP = Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu,
which is one of youngest SBP in Malaysia,
located at KODIANG, KEDAH. 
jgn main main. sekolah aku ni ada pemandangan yang awesome kut.
sekolah tepi bendang cek oii. 

uh, back to my batch,
yes, batch aku ni penuh dgn org yang berbakat besar
lagi berpotensi untuk menggegar dunia satu hari nanti.
insyaAllah. hohoho.
bukan nak riak takbur sombong menunjuk bagai,
tapi ni kenyataan kut. 
dan aku memang kagum dengan diorang smua.
dan diakui jugak, 
perangai batch aku memang.....................................................
gila gila kut,? ntahh. x tau the right words to describe satu sifat batch aku nih.

compare to batch zenith gen,
which is semua mcm demure baik sopan hormat ckg x ketegaq bagai,

batch aku ni kira macam opposite lah kut. ntahh.
x pasti sgt. hoho.
batch zenith prihatin sangat dgn junior2.
batch aku x sgt.
batch aku lebih outspoken.
suka buat smtg y pecah tradisi.
and batch aku penuh dengan human with creative brains.

muahahahaaaa. overall.
i'm proud to be one of CVR. B)

k. sbenarnya nak tunjuk lagu generasiku.
lagu batch jugak la.
take a look.



generasiku dengarkanlah aku,
pejamkan matamu lihat ke dalam dirimu
ada cahaya berupa warna
kan terus bercahaya hingga ke akhirnya....

Generasi masa hadapan
tunas-tunas bercahaya gemilang
bakal berdiridi pentas dunia
menjerit suara kedengaran juara
menjulang martabat seni negara....

(chorus)
bersama jiwa membentuk suara
kata sepakat generasi kita...
muhibbah dipupuk sesama kita
hiduplah kita terus bersama

dalam hati ku petik rasa
rasa cintaku kan selalu ada
buktikan pada mereka
semangatkan terus membara
dan trus bercahaya di mata dunia...

verse 2

harta terulung generasiku kian gemilang
rasa kita yang selalu bersama
kita bersatu membentuk harmoni
di dalam satu melodi

kita anak muda
perjalanan banyak cabarannya
tempuhilah dengan kesabaran
tak usah kau bimbang
tak usah kau gentar
bahawa kita kan terus
melangkah ke depannnnn........

(slow chorus)
bersama jiwa membentuk suara
kata sepakat generasi kita
muhibbah dipupuk sesama kita
hiduplah kita terus bersamaaa....

(chorus)
Bersama jiwa membentuk suara
kata sepakat generasi kita
muhibbah dipupuk sesama kita
hiduplah kita terus bersamaaa....

Dalam hati ku petik rasa
rasa cinta ku kan selalu ada
buktikan pada mereka
semangatkan terus membara
dan trus bercahaya di mata duniaaaaa.....

lirik: Azil Muzammil
lagu: Azil Muzammil
penyanyi: Azil Muzammil, Safwan Sayuti, Manirah Mahmad....


dan azil, safwan and manirah ni kawan se-batch aku. :)
kan dah kata depa ni awesome belaka. :3
dan ni lagu batch jugak,
tajuk dia mimpi kita. 
silakan dengar. 
:)
and, eh, ignor la part dy mcm nk gelak tuh. :D


again. 
depa ni mmg awesome.
bukan y buat nyanyi lagu tu ja.
y lain pun.
:)
i'm proud to be one of CVR 1112.

and may peace be upon you all.
.




posted by amalienaziyad. d[u.u]b

1 comment: