About Me

My photo
sweet 18, currently lives in Tanah Melayu, gadis melayu, love baju kurung, and just a plain girl which awesome in my own way. *warning : this blog may contains my bad side, stupid side, rude side, you name it. but also contains my bright side of course. :D

Saturday, January 1, 2011

2011

assalamualaikum.
hr ni 1/1/11.
haha. hapy new MASIHI year.
amboi. kalau new year masihi, kebanyakan pemuda pemudi melayu malaysia tak mainlah sambut kat rumah. tak class. tak syiok. yang syiok nya sambut di dataran merdeka. stay up late nite semata mata nak tgk fireworks. ye la fireworks kan beberapa kali stahun. haha. humph. kalau maal hijrah knp tak semeriah mcm tu ye,? senyap sepi je. tader org nak bising bising "OMG, it's new year, i'm 16 now, oh oh" and so on, bla bla bla. kenapa ye. dan aku tak tekejut la. kalau tya some of anak anak muda melayu tatau pun tahun hijrah berapa. huh. tahun masihi igt lekat kat otak. tahun hijrah dan bulan bulan hijrah y sng na igt ta tahu lak. ==". aku nak tanya. perlu dan wajib ke org melayu islam pegi sambut melalak tak tentu hala masihi new year,? perlu ke,? perlu ke sembur ntah-ap-nama-bnda-tu,? aku tak rasa perlu. wah wah,~ kalau nak sambut tahun baru masihi, stay up late nite pun taper ek. kalau nak stay up late nite utk tahajud susa nya,! kan kan kan.astaghfirullah. aku tak kata korang. tapi aku cakap ni lebih kpd utk igt kan diri aku. lebihkan islam drpd dunia. ==". aku pun selalu je terbabas. nasib baik ad sahabat mcm adah, wawa and army y selalu ja igtkan aku.

hummm....ad seorang sahabat tya aku tadi. ap azam baru.
azam,? aku pun tak tahu. rasa mcm tak da feeling. rasa...ap ye. entah la. hum. ak hope. ak form four ni. aku boleh get well in add math, chemistry, and physics. duuh. about course ap na amik. entah. nnti aku decide la. bukan tak fikir. fikir je. tapi...entah la. hummm....
okay la. selamat tinggal tahun 2010.
tahun y penuh pahit manis.
tahun y penuh kesedaran.
tahun y penuh dgn pengalaman.
tahun y mematang kan aku lagi.
tahun y...menyedarkan aku.
tahun y byk melatih aku bersabar,
menempuh dunia f3 y penuh cabaran.

humm.
selamat datang 2011.
semoga ak mnjadi sorg y mature n rational.
dah 16.
sweet sixteen.
haah. aku akn jd sweet sixteen on 11/1/11.
cousin aku kata tarikh tu cantik. aku senyum ja.
aku harap hari tu penuh barakah Allah.
amin.

utk tahun masihi y baru ni..
aku nak minta maaf la ye.
for every mistakes i did.
aku minta maaf sesgt.
terima kasih kerana sabar dgn aku.

senyum amalina.
senyum la kamu.

assalam, fi amanillah.

d[-_-]b

posted by che' nina & mr. walkman d[0.o]b

No comments:

Post a Comment