About Me

My photo
sweet 18, currently lives in Tanah Melayu, gadis melayu, love baju kurung, and just a plain girl which awesome in my own way. *warning : this blog may contains my bad side, stupid side, rude side, you name it. but also contains my bright side of course. :D

Friday, December 31, 2010

i'm nobody.

aku bukan lah sesiapa.
aku hanya aku.
aku tak punya harta.
aku tak punya rupa y cantik jelita comel.
aku tak punya body y slim ala tyra banks.
aku tak pandai mcm nurul amalina.
aku tak sexy mcm DIDIE ALIAS.
i'm nobody.

aku bukan lah seorang kawan y hebat.
aku bukanlah seorang kakak y baik.
ak bukanlah ank y soleh.
ak bukanlah anak murid y patuh.
aku bukanlah baik sprt mereka.
i'm nobody.

aku bukanlah sprt mrk.
mrk boleh outing bersama,
aku pula dduk d rumah shj.
aku tak boleh sesuka hati outing dgn kawan.
aku hya keluar dgn family.
i'm nobody.

aku bukanlah hamba y baik.
aku bukanlah hamba y patuh.
aku bukanlah hamba y soleh.
aku bukanlah hamba y taat.
i"m nobody.

aku tak punya rupa,
aku tak punya harta,
aku tak punya kebebasan,
aku tak pandai.

tp aku tahu.
disebalik kebebasan y aku tak punya,
ad hikmah dan kebaikannya.
alhamdulillah.
aku tahu,
disebalik rupa y tak seberapa,
ad kebaikannya.
alhamdulillah.
aku tahu,
disebalik tidak berapa pandai,
ad kebaikannya.
alhamdulillah.
aku tahu,
disebalik tak punya harta,
ada kebaikannya.
alhamdulillah.
aku tahu,
disebalik tak punya tubuh mcm model,
ad kebaikannya.
alhamdulillah.

alhamdulillah.
disebalik kekurangan aku.
masih ad org y menerima ak seadanya.
alhamdulillah.

oh oh, selamat tahun baru masihi ye.

posted by che' nina & mr. walkman d[0.o]b

No comments:

Post a Comment