About Me

My photo
sweet 18, currently lives in Tanah Melayu, gadis melayu, love baju kurung, and just a plain girl which awesome in my own way. *warning : this blog may contains my bad side, stupid side, rude side, you name it. but also contains my bright side of course. :D

Thursday, December 23, 2010

23122010

assalamualaikum,
Alhamdulillah, segala puji bagi Allah y Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
alhamdulillah.

tiada ungkapan lain y mampu menggambarkan
betapa aku rasa sgt bersyukur dgn apa y Dia bg kat aku.
8A's 1C Dia bagi dekat aku.
jujur, aku tak sangka sbenarnya nak dapat 8A's tuh.
sejujur jujurnya,
ak hanya target dpt 5A's ja...
kan aku dah kata, aku mmg tadak keyakinan dalam pelajaran aku.

alhamdulillah.
maka, nikmat Tuhan y mana lagi y aku mahu nafikan,?
apa lagi,?
kalau nak tulis nikmat y Allah bg kat aku,
air laut pun tak cukup.
bukan kat aku sorang je Allah bg, kat semua org.
cuma ikut orang lah nak realize nikmat y Allah bg.
bdn gemuk pun nikmat allah apa,
tndanya rezeki kita byk lah tu, :)
macam macam benda y kita dapat,
aku rasa tu nikmat Allah la,
cuma depends org lah y nak realize bnda tuh.

kadang kadang ad sstengah org ta realize
dy mengatakan dy ta bahagia,
dy ta punya family y faham dy,
dy ta punya kawan y setia dgn dy,
dy ta punya kawan y faham diri dia,
dy ta punya guru y memahami.
dy tadapat ap y dy minta.

sbenarnya dy silap.
totally wrong.
dear kamu,
Allah sgt syg kpd kamu,
tunduk, sujud lah pada Dia,
kamu minta straight a's,
kepada Dia lah kamu patut berterima kasih,
mmg effort kamu juga,
tp tanpa Allah, sebesar mana pun effort kamu,
boleh ke kamu bejaya,?
moga dgn result straight a's kamu,
cerah lah kamu menyedari mana y putih mana y hitam,
:)
ak sntiasa mndoakan kamu.
kamu percayalah pada Allah,
krn Allah knows best.
pada aku kamu sgt bertuah.
sbb dalam byk2 org, Dia bg kamu,
:)

kepada kamu, aku ucapkan tahniah
krn mndapat straight a's.
jgn lah lupa aku di sini ya. :)

kepada sahabat sahabat y setia menghadapi kernah aku,
Mawaddah Saleh, Marini Soleh, Nurul Najwa, Nabila,
dan akhowat 3A1 '1o,
tahniah aku ucapkan,
syukran jazilan kasiran gak kat korang.
sama sama lah kita maju ke depan,
besiap sedia utk SPM, the big boss.
may kita semua berjaya,
dunia dan akhirat, insyaAllah, amin.
senyumlah sahabat sahabat, :)

kepada teman2 keropok monys,
dan teman2 bilik iQra' 3,
tahniah semua,! alhamdulillah, geng kita ramai y cemerlang.
syukur padaNYA,

kepada mama dan abah,
maaf, kakak tak mampu bagi 9A's,
tp alhamdulillah kakak dpt 8A's.
lega hati kakak bila mama usap kepala,
terima kasih mama dan abah.
:)

kepada mentor sy,
Nor Hisyam Ahmad Fodzi,
terima kasih krn byk memberi tunjuk ajar,
terima kasih kerana mendoakan sy selalu.

kepada teachers,
especially ustaz Yusof y mengajar allughatul 'arabiah,
cikgu Ismail awang Kechik y ajar Sejarah, y byk beri nasihat, y byk buka fikiran saya,
Teacher Wan y ajar b.i, Teacher Rohana y sabar ajar saya math,
Sir Yeong y ajar science smpai sy dpt A,
dan ckg2 lain,
terima kasih,
kerana sabar mengajar saya dan sahabat,
terima kasih krn selalu doa utk kami,
terima kasih byk ckg,
may Allah bless u,
tanpa cikgu siapalah saya.
:)

kepada family,
terima kasih kerana memberi sokongan moral tak henti,
terima kasih krn selalu doa kan kakak.
:)

tak lupa gakk kat budak slumber,
y dpt 9A's, walla,~
tahniahhh,,

and last but not least,
terima kasih kepada semua
y tlg doa,
y bg sokongan moral,
may Allah bless u,
amin.
:)

posted by che' nina & mr. walkman d[0.o]b

No comments:

Post a Comment